.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدرداني 203 نماينده مجلس از خدمات رويانيان

203 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با امضاي نامه‌اي خطاب به مقام معظم رهبري از تلاش‌هاي دلسوزانه و مخلصانه سرتيپ پاسدار محمد رويانيان رياست سابق پليس راهنمايي و رانندگي ناجا قدرداني كردند.

به گزارش شمال نيوز، 203 نفر از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با امضاي نامه‌اي خطاب به فرماندهي كل قوا از زحمات و تلاش‌هاي دلسوزانه و مخلصانه سرتيپ پاسدار محمد رويانيان رياست سابق پليس راهنمايي و رانندگي ناجا قدرداني كردند.

در بخشي از نامه نمايندگان مجلس خطاب به مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا آمده است: در كشور عزيز ما در چند سال اخير عليرغم وجود تنگناها و مشكلات زيرساختي و فرهنگي، شاهد تحولات اساسي و چشمگير در ارتقاي فرهنگي ترافيك و توسعه انضباط عبور و مرور بوده‌ايم كه اين مهم در سايه برنامه‌ريزي‌هاي صحيح، اصولي، مشاركت و هماهنگي سازمان‌ها و دستگاه‌هاي ذيربط در امور ترافيكي بويژه پليس راهنمايي و رانندگي ناجا بوده است.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر خود لازم مي‌دانيم بدينوسيله از زحمات و تلاش‌هاي مجدانه دلسوزانه و مخلصانه سردار سرتيپ پاسدار محمد رويانيان اين سرباز ولايتي و رهبري قدرداني و تشكر نماييم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.